Werkwijze

Een overbrengvoertuig stelt speciale eisen aan de inrichting. Door de wensen van de eindgebruiker om te zetten in 3D-tekeningen, met daarbij een simulatie van de beweegbare delen, kunnen we vooraf heel duidelijk laten zien wat het eindresultaat zal zijn. Al binnen een week na het intakegesprek wordt het ontwerp gepresenteerd.

Voordat het voertuig arriveert in de werkplaats, zorgen wij ervoor dat alle producten zijn ontwikkeld en geproduceerd. Het in- en ombouwen neemt vervolgens enkele weken in beslag, waarna het voertuig klaar is voor gebruik. Daarbij bieden wij klanten de mogelijkheid de vorderingen tussentijds te volgen in onze werkplaats.

Deze aanpak garandeert een korte doorlooptijd, uniek in de branche!

Instra bouwt ook voertuigen voorzien van temperatuur gereguleerde ruimtes. Zo kan de gehele ruimte achterin gekoeld worden of aparte compartimenten in combinatie met andere indelingsmogelijkheden.

Primeur bij Instra: zelf aantrekkende achterklep

Een nieuwe primeur bij Instra Rouwvervoerinrichtingen; de zelf aantrekkende achterklep. Vanaf nu geen achterklep meer zelf dichtgooien, het laatste gedeelte trekt deze sluiting de achterklep zelf dicht. Informeer bij ons naar de mogelijkheden.

Lees meer

Open dag 25 jaar Instra, zaterdag 12 november 10:00 - 17:00 uur

Instra bestaat 25 jaar! Al ruim 25 jaar werkt Instra samen met importeurs, dealerbedrijven en directe klanten. Uitgangspunt is altijd om tot een in- of ombouw van een voertuig te komen, die geheel aansluit op de wensen van de eindgebruiker.

Lees meer

De nieuwe Peugeot Expert, Citroën Jumpy en Toyota Pro-Ace

De nieuwe Peugeot Expert, Citroën Jumpy en Toyota Pro-Ace, deze zijn uitermate geschikt om te gebruiken als overbrengauto of als rouwvervoer.

Lees meer